Bring me to life - Del 3

Tidigare
- Should we go and rent a movie and buy some candy?, sa Amy
- Yes come lets go and buy some candy!, sa jag och så gick vi och hyrde filmer och köpte massa godis. Sen gick vi till bussen och precis då kom den. Och den här gången satt det bara 3 personer i bussen.
Men ändå så satt jag i Amy's knä haha. Den här gången så såg det skummare ut men vi är ju skumma.

Amy's Perspektiv
Bussen stanna och vi klev av och gick till Sam's hus.Det tog en stund eftersom henns hus ligger en bit ifrån. Väl vid grinden hödes ett pling och min mobil lös upp "Andy buddy" stod det på skrämen.Han hade jag ju inte sätt på länge jag läste sms:et "Wanna hang out today?" jag sucka,självklart ville jag va med Sam men samtidig hade jag inte varit med Andy på ett tag."How about Monday?" skickade jag.Det var Lördag idag så hela helgen med Sam och jag kunnde va med Andy på mondag det lät bra.
- Who are you texting?,Sam sneglade på mobilen.
- Just Andy,we are going to meet on Monday,hon titta på mig och log.
- So i can come with you?,Jag log,så klart skulle hon få det om Andy sa att det var okej.
- Im going to ask him,skärmen lös upp igen och jag läste sms:et "Can i bring some other guys? :) "vi stog i halen och jag börja ta av mig skorna innan jag svara "Only if i can bring with me Sam? ;)" jag skicka sms:et och man höre Sam skrika över hela huset "HELLOOOO" men inget svar.
- Haha i just rememberd they are going to be att my ants hous!,sa hon och vi dog av garrv.Vi satte oss ner i soffan och jag hade fått ett nytt sms. "Ofc we can!More pepole,more fun!" jag skratta för mig själv,Andy's logic alltså.
"Haha yeah buddy! ;D " skicka jag innanlag såg att Sam redan stoppat in skrivan i DVD. Jag satte mig i soffan och filmen börja rulla. Brids Maids åå Gud vad vi skratta. Godiset va slut vi halva filmen men när den var klar bädda vi bara ut soffan och la oss ner för att sova innan jag han somna hördes ett pling,ett sms från mamma "God night honey" jag svara snabbt innan somna "God night mom" jag somna med tankar om killarna vi skulle träffa.
 
Jag vakna av att nån stodd och hoppa i soffan och skrek "GOD MORNING!" jag satte mig upp och kolla på Sam som nu satte sig ner hon med. Det var livet med Sam.
- I have some breakfast for you!,jag sken upp frukost.Sam stod redan i köket och jag gick dit jag med och såg pankakorna på bordet.Det här skullle bli gott.Vi åt under tystnad och när Sam hade ätit gick hon och tog en duch så jag gick in på twitter.Inget nytt.Tråkigt men jag fick stå ut i 10 minuter innan Sam var tillbaka.
- So what now?Hon kollade på mig och jag svarade
- Well we can go to the beach?
- Sure!

Kort och tråkigt jag vet jag vet men ska skriva 4 nu så 4 blir längre dels för att vi har över 15 unika besökare idag så glada!  :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0